Oftest stillede spørgsmål

FAQ

 
På denne side finder du ofte stillede spørgsmål med tilhørende svar, ved brug af funktioner på hjemmesiden, herunder profil oprettelse, hold tilmelding, betaling, booking osv.
 
Siden vil løbende blive opdateret med flere oftest stillede spørgsmål med tilhørende svar. 
 
 
 

Jeg har glemt mit Brugernavn

 
I log ind området findes funktionen ”Jeg har glemt mit login” hvor du skal indtaste din mail for at få tilsendt en automatisk mail med dit brugernavn og password.
Vær opmærksom på at mail sendes til den mail adresse der står på din profil.
 
Der oprettes automatisk nyt password ved denne funktion, men du kan ændre password i ’Rediger profil’ ved at logget ind.
 
Når du opretter en profil modtager du automatisk en mail med brugernavn og password, til den mail der står i profilen.
Det anbefales at du gemmer den mail, da dit brugernavn og password står i denne mail, hvis du skulle glemme disse.
 
Du kan læse mere om hvordan du redigere i din profil, i guiden 'Profil administration' i Hjemmeside guider
 

Jeg har glemt mit Password

 
I log ind området findes funktionen ”Jeg har glemt mit login” hvor du skal indtaste din mail for at få tilsendt en automatisk mail med dit brugernavn og password.
Vær opmærksom på at mail sendes til den mail adresse der står på din profil. 
 
Der oprettes automatisk nyt password ved denne funktion, men du kan ændre password i ’Rediger profil’ ved at logget ind.
 
Når du opretter en profil modtager du automatisk en mail med brugernavn og password, til den mail der står i profilen.
Det anbefales at du gemmer den mail, da dit brugernavn og password står i denne mail, hvis du skulle glemme disse.
 
Du kan læse mere om hvordan du redigere i din profil, i guiden 'Profil administration' i Hjemmeside guider
 

Jeg kan ikke tilmelde mit barn på et hold

 
Der skal altid oprettes og bruges profilen på den person der skal gå på holdet.
 
Dette gælder også for børn - uanset alder, da det er fødselsdato på profilen der afgør, om profilen kan tilmelde sig det pågældende hold.
 
På de mindste børne hold er der ved tilmelding også et "Forældre felt", hvor man skal udfylde navn og telefonnummer på en forældre.
 
Du kan læse mere i guiderne om 'Profil oprettelse' og 'Familie profil' i Hjemmeside guider
 

Jeg kan ikke betale med mit betalingskort

 
Du kan i EIF betale med følgende betalingskort på vores DIBS online betaling:
 
 
Har man ikke et af ovenstående betalingskort, skal man kontakte afdelingens kassér for tilmelding og betaling.
 
Husk at der stadigvæk skal oprettes en profil for personen der skal tilmeldes et hold.
 
Du kan læse mere i guiden om 'Hold tilmelding' i Hjemmeside guider.  
 

Hvordan melder jeg mig ud af et hold

 
Ønsker du at udmelde dig af EIF og et hold skal dette ske skriftligt til afdelingens kasserer eller formand.
 
Man er først udmeldt når man har modtaget en skriftlig bekræftelse på udmeldelsen.
 
Indbetalte kontingenter refunderes pr. definition ikke.
 
Kontakt informationer findes på siden Bestyrelse.
 

Jeg kan ikke oprette en profil

 
Ved oprettelse af en profil skal ALLE obligatoriske felter, markeret med et rødt udråbstegn (!), udfyldes for at kunne færdiggøre oprettelsen.
 
Undgå at bruge special tegn i Brugernavnet, da de kan være svære at huske.
 
Man kan med fordel bruge sin mail adresse som Brugernavn, dog skal brugernavn være unik, med mindre man bruger Familie profil.
Har du tidligere oprettet en profil, skal du være opmærksom på at et Brugernavn er unik og du derfor ikke kan genbruge et Brugernavn, dette gælder dog ikke ved oprettelse af familie profil.
Kan du ikke huske dit brugernavn og/eller password, så brug enten funktion "Glemt password" eller kontakt afdelingen, og undgå at lave en ny profil.  
 
Er man flere i husstanden der skal have oprettet en profil, kan man med fordel benytte funktionen 'Familie profil', hvor samme Brugernavn og password bruges til alle profiler tilknyttet familie profilen.
 
Du kan læse mere i guiderne om 'Profil oprettelse' og 'Familie profil', i Hjemmeside guider.  
 

Jeg har lige fornyet mit abonnement, men kan ikke booke mig på et hold (Fitness)

 
Efter du har fornyet dit abonnement i Fitness, skal du først aktivere din nye abonnements periode, for at kunne booke dig ind på nye hold, dette gøres i Booking på Fitness hjemmeside.
 
Øverst på siden Booking - skal du klikke i knappen 'Booking : 0 kr.' for at aktivere den nye abonnement periode. 
 
Herefter kan du booke dig ind på det eller de ønskede hold.
 
Du kan læse mere i guiden om 'Hold booking' i Hjemmeside guider

Hjemmesiden vises ikke korrekt eller der mangler sider eller billeder

 
Hjemmesiden er designet til at tilpasse sig forskellige internet browsere (Google, Explorer o.s.v.) samt hvilken enhed du bruger til at se hjemmesiden - computer, mobil (Android eller Iphone) eller tablet (Android eller Ipad).
 
Vises hjemmesiden ikke korrekt, eller synes du der mangler nogle sider eller elementer, kan det skyldes at du har en "gammel version" af hjemmesiden lagret på den enhed du bruger.
 
I de fleste tilfælde, hjælper det at slette de midlertidige internet filer/ browserdata på din enhed, da du dermed får den "nyeste version" af hjemmesiden.
 
Herunder er der link, åbnes op i nyt vindue, til hvordan du sletter midlertidige internet filer/ browserdata, alt efter hvilken internet browser du bruger og hvilken enhed du læse hjemmesiden med.
 
Google Chrome Computer

Android - mobil/tablet

  Ipad/Iphones

Internet Explorer Computer

  Android - mobil/tablet

Safari Ipad/Iphones

 
Efter du har slettet midlertidige internet filer/ browserdata, skal du lukke din internet browser, åbne den igen og gå ind på hjemmesiden.
 
Du kan også genindlæse hjemmesiden ved at trykke F5 (computere) eller hold fingeren på skærmen og træk ned (mobil & tablet).